Monday, July 7, 2014

Sista resdagen - Tokerier i Sverige

Ungefär samtidigt som jag skrev av mig kring tokerierna i Frankrike, så kopplade hjärnan bort. Efter det klarade jag uppenbarligen av endast andning samt vissa grundläggande kroppsrörelser. Vi kom fram till Centralstationen i Sundsvall. Många kramar när vi skildes åt och Jonas kom och hämtade oss. Hem till lägenheten för att hämta posten och iväg för att tanka och handla lite mat. Jag släppte av Carin på ICA i Nacksta och for ner till Jet. Tankade full tank. När jag hoppade in i bilen slog det mig! Vad tankade jag egentligen?! En snabb titt på kvittot bekräftade katastrofen. Utan hjärna hade ryggmärgen hoppat in. 24 års tankning av 95 grön har uppenbarligen satt sina spår. Efter ett kortare utbrott av negativa känslor var det bara att ta tag i situationen. Bärgare och hyrbil fixades.

När jag lastade ur bilen kom nästa chock. Vars är Joakims handbagage?! Ni kanske har sett efterlysningen på Facebook. Nå, resan är alltså inte slut förrän jag fått någon form av besked av Polisen samt bilen är fixad.

Bonsoir igen...

No comments:

Post a Comment